Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2007

Ν' αγαπάς


Να παίρνεις ρίζα μέσα απ' το γυμνό έδαφος της ζωής
Να στέκεσαι απέναντι στους ανθρώπους
Να στέκεσαι απέναντι στα πράγματα
Και να τ' αγαπάς

Να νιώθεις το δεσμό που μας ενώνει με όλα,
μας πλησιάζει σε όλα, μας κάνει αδέλφια με όλα:
με το χορτάρι και τον αφρό
με τους ανθρώπους και τα ζώα
με τις πέτρες και τα δέντρα
με τ' άστρα και τον ουρανό
Να τ' αγαπάς όλα
Ξέρεις τι σημαίνει αυτό το ρήμα;
Υπάρχουν τόσοι τρόποι ν' αγαπάς!
Ένας μόνο είναι καλός
Αυτός που δίνει και θα δίνει ακόμη
χωρίς τίποτε να περιμένει, χωρίς τίποτε να ζητά.

Έτσι πρέπει ν' αγαπάς
Όταν καλλιεργείς ένα λουλούδι τι ζητάς από αυτό;
Να είναι όμορφο και ανθισμένο
μέσα στις ακτίνες του ήλιου όπου το τοποθέτησες
Κι όταν μεγαλώνεις ένα μικρό πουλί πεσμένο από τη φωλιά
με πολύ κόπο για να το θρέψεις,
τι περιμένεις από αυτό;
Να δυναμώσει, να πετάξει κι ευτυχισμένο να ζει
Έτσι πρέπει ν' αγαπάς

Χρειάζεσαι ψωμί για να τραφείς; Πάρε!
Χρειάζεσαι ρούχα για να ντυθείς; Πάρε!
Χρειάζεσαι ανάπαυση; Να! Κλείνω την πόρτα του δωματίου σου
μόνο για να μείνεις μόνη σου για μια στιγμή
μέσα στη σιωπή και τη μοναξιά

Χρειάζεσαι ελευθερία για να μεγαλώσεις και να μορφωθείς;
Θέλεις να αφήσεις το δωμάτιο, το σπίτι ή την πόλη
για να φύγεις μέσα στον κόσμο
στην ανακάλυψη καινούριων πραγμάτων;
Φύγε!
Πήγαινε, απομακρύνσου, φύγε για πολύ καιρό, πρέπει,
παρόλο που είσαι η ευτυχία μου, ο θησαυρός μου

Χρειάζεσαι τρυφερότητα;
Η δική μου είναι πάντα κοντά σου εφόσον σ' αγαπώ
Αλλά αν χρειάζεσαι μια άλλη τρυφερότητα
για να είσαι ευτυχισμένη, να!
Διάλεξε μεταξύ των αγαπημένων και των φίλων σου
και μη φοβάσαι να μ' αφήσεις
Γιατί η ευτυχία σου μου είναι πιο πολύτιμη από τη δικιά μου

Έτσι πρέπει ν' αγαπάς
Κι όμως πρέπει να ξέρεις να λες όχι
Και στην ανάγκη ν' αντισταθείς
Γιατί ένα αίσθημα δε μπορεί ποτέ να μειώσει
ούτε αυτόν που αγαπά, ούτε αυτόν που αγαπιέται
Θα πρέπει να είναι διεγερτικό,
κάτι που μοιάζει σαν χέρι που σε τραβά επάνω
και σε κάνει να προχωράς
Μια δύναμη, μια ενθάρρυνση, ένα κάλεσμα
στην προσπάθεια και στην εργασία

Θέλεις να πω ψέμματα;
Το ψεύδος δεν μπορεί να φέρει την ευτυχία σου
Δεν μπορεί παρά να εξευτελίσει τον εαυτό σου

Θέλεις να κρύβομαι; Όχι δε θα κρύβομαι
Η προσποίηση δεν μπορεί να φέρει την ευτυχία σου
Δεν μπορεί παρά να μειώσει την φυσική σου δύναμη,
την ενέργεια και τη θέληση σου,
απ' τα οποία δε θα σου μείνουν ποτέ αρκετά
για ο,τι έχεις κάνει και για ο,τι πρέπει να κάνεις

Θέλεις να ανήκω σε σένα και να ζούμε οι δυο μας
σα δεκαοχτούρες στη στέγη; Όχι!
Ο εγωισμός δεν μπορεί να φέρει την ευτυχία σου
Δεν μπορεί να μειώσει την καρδιά σου
που πρέπει να πάλλεται στην χαρά όλων
Ο κόσμος είναι πολύ μεγάλος
Μια τέτοια χαρά βγαίνει απ' αυτά
Μια λύπη επίσης

Θέλεις να είσαι μακριά απ' όλα αυτά;
Και να μαραίνεσαι σε μια άκαρπη μοναξιά;
Όχι!
Σ' αγαπώ και τίποτα δε θα μπορέσει
να μ' εμποδίσει να σ' αγαπώ
Αλλά σε θέλω απλή κι αληθινή,
αποφασισμένη να οδηγείσαι
από προσπάθεια σε προσπάθεια,
από πρόοδο σε πρόοδο

Πως θα μπορούσα να σ' αγαπήσω αν ήσουν
πονηρή και περίπλοκη;
Πως θα μπορούσες να μ' αγαπήσεις αν ήμουν εγωίστρια;
Μη με μειώνεις!
Είμαι ήδη ένα μικρό πράγμα
Αλλά βοήθησε με σ' αυτή τη δύσκολη ανάβαση
και θα σε βοηθήσω επίσης
Κάνε με καλύτερη

Να είσαι σκληρή μαζί μου
Αν χρειάζεται και αυστηρή
Θα σ' ευχαριστώ πάντα έστω κι αν δε το κάνω αμέσως
Έτσι πρέπει ν' αγαπάς
Έτσι θ' αγαπώ
Να παίρνεις ρίζα μες απ' το γυμνό έδαφος της ζωής
Να στέκεσαι απέναντι από τους ανθρώπους
Να στέκεσαι απέναντι στα πράγματα
Και να τ' αγαπάς...

Μου το είχε χαρίσει πριν χρόνια η μαμά μου.
Τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω τι εννοούσε...
Την ευχαριστώ και της το χαρίζω κι εγώ με τη σειρά μου μέσα από αυτό το post!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τεραστιο ειναι!ουτε που θα το διαβασω..!!! κατ

tsouxtra είπε...

μα τι γουρουνα που εισαι θεε μου!

savvoukos είπε...

ΑΓΑΠΗ Ε? ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ ΜΙΛΑΤΕ ΕΔΩ.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ,ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΣΤΙΓΜΕΣ ΩΡΑΙΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝΚΞΕΡΩ ΓΩ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ.ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΣΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΕ , Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΣΕ ΒΑΘΕΙΑ,ΝΑ ΕΖΗΣΕ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ/ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΣΕ.Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΕ ΕΤΣΙ.ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΘΑ Σ` ΑΓΑΠΩ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ,ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ,ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ Κ ΑΣ ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ ,ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ,ΘΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΩ ΟΤΑΝ ΚΛΑΙΣ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΕΙ?ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.ΑΣ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ,ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΕΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΕΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΚΟΙΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :)

tsouxtra είπε...

Σ' ευχαριστω σαββουλη μου... Δεν εχω τι αλλο να πω...

savvoukos είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ

Ανώνυμος είπε...

oti pio omorfo kai alithino exw diabasei pote mou...isws ola osa egrapses na einai o logos pou s'agapw toso polu...kai o logos pou thelw na eimai panta sintaxidiwtis stin zwi sou..opws mexri twra...panta opou kai na 'sai na xereis pws uparxei kapoios pou s'agapa kai tha einai dipla sou otan ton xreiazesai kai otan den ton xreiazesai...
tessoulitsa

Unknown είπε...

ΕΙΧΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕΙ ΕΤΣΙ. ΟΣΟ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΝ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΓΕΜΙΖΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ.ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ...ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ...ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ ΜΟΥ..

Ανώνυμος είπε...

_ΓΙΑ ΔΕΣ,ΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΗ,ΤΙ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΗ ΑΓΑΠΗΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ!ΠΑΕΙ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΕΝΑ ΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΕΥΚΑ.ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ...ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΚΑΚΟΜΟΥΤΣΟΥΝΟ ΣΥΝΝΕΦΟ. -ΘΑ ΤΡΕΞΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.ΓΙΑ ΣΚΕΞΟΥ,ΕΝΑ ΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΕΥΚΑ!!!ΤΟΣΟ ΑΣΤΕΙΟ ΘΕΑΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ,ΕΙΠΕ ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.Η ΛΕΥΚΑ ΒΥΘΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΣΙΩΠΗ.ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΝΕΦΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΑΝ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΤΗΣ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗ ΧΑΡΑ!ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΑΛΟΓΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ-ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ.*ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ,ΚΟΙΤΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΜΗΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ.ΙΣΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.* ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡ.ΜΠΟΥΛΙΩΤΗ "Η ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΣ" ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΩΣ "ΞΑΝΘΙΑ" ΣΟΦΙΑ!!