Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

E_mailz


Ok,
δεν έχω και τίποτα καλύτερο να κάνω και κάθομαι μπροστά στο Πισι μου για να έρθω σε επαφή με τον έξω κόσμο...Μπαίνω στα μέιλ μου, που λόγω ανωτέρας βίας έχω να τα δω 15 μέρες και έχω μείνει μαλάκας: You have 143 new mails...! Τι λέ ρε φίλε, είμαι τόσο δημοφιλής σκέφτομαι από μέσα μου? Μήπως τώρα που πήγα φαντάρος έλλειψα από όλους τόσο πολύ που με βομβαρδίζουν με e_mails για να δηλώσουν την συμπαράστασή τους στο πρόσωπό μου? Μήπως δεν μπορούν να συνηθίσουν στην ιδέα της φυσικής μου απουσίας και χρειάζονται να μου μιλάνε έστω και χωρίς να είμαι εκεί, με την ελπίδα να τους απαντήσω εν ευθέτω χρονικό διάστημα? Μήπως έγιναν τόσο συνταρακτικά γεγονότα που έπρεπε να τα μάθω και εγώ, για να αποφασίσουμε όλοι μαζί τον τρόπο δράσης?

Τίποτα από τα παραπάνω αγαπητοί μου....Μερικά mail για να σώσουμε μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας τα δάση, τις θάλασσες, τα βουνά και τα ζώα (εμάς ποιός θα μας σώσει αλήθεια), που αμα σπαταλούσαμε λιγότερο χρόνο στο πισι μας θα εξοικονομούσαμε την ενέργεια να σωθούν όλα τα παραπάνω. Άλλα πάλι με φοβερές φωτογραφίες: Με γυναίκες πανώριες από το μεικ απ και το φοτοσοπ, που έξω υπάρχουν δέκα φορές καλύτερες, αλλά είναι δύσκολο να πας να τις μιλήσεις, οπότε βλέπε στο πισι σου και παίζε το πουλάκι σου μοναχός και να σκέφτεσαι τι καλά που γ@μ@ς. Φωτογραφίες με φύση και ζωή που βρίσκεται μόνο μερικά λεπτά από το σπίτι μας, αλλά ποιος τρέχει στα βουνά με τέτοιο κρύο...Φωτογραφίες, φωτογραφίες, φωτογραφίες... Δαρκύβρεχτα κείμενα για το ότι δεν πρέπει να ξαναπιώ, να ξαναγαμήσω, να στραβώσω με την γκόμενά μου και τον κολλητό μου γιατί μπορεί αύριο να πεθάνουν και να μην τους ξαναδώ, για το πως τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία, για το πως μπορείς να δεις τη ζωή με άλλο μάτι, αν γίνεις βουδιστής μοναχός με ορθόδοξες χριστιανικές καταβολές...

ΡΕ ΣΕΙΣ...δε χρειάζομαι τίποτα από αυτά, ούτε και εσείς....Προτιμώ ένα καλημέρα, γεία σου τι κάνεις, καιρό είχαμε να τα πούμε, είμαι καλά, μου έλλειψες....Σας πληροφορώ ότι η χαρά μου θα είναι αρκετή για να σωθούν τα δάση, να βρω γκόμενα, να φιλοσοφήσω τη ζωή και να κάνω ότι δεν μπόρεσα να κάνω μέχρι τώρα....

1 σχόλιο:

kat είπε...

Τρελή φωτογραφία!Σου πάει αυτό το μαλλί, αλλά τώρα με τα emo θα είσαι πολύ πίσω!Άσ'το..