Τετάρτη 22 Απριλίου 2009



H EΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ

Τον καιρό των ανέμων
σε μιαν άλλη εποχή
να πετάς σ’είχα δει
με φτερά ραγισμένα

Τον καιρό των ανέμων
μεθυσμένη βροχή
είχες πέσει στη γη
γα να ζήσεις με μένα

Τον καιρό των ανέμων
σ’αγαπούσα πολύ
και κανείς μη σου πει
πως δεν ήσουν για μένα

Της ψυχής μου γαλάζιο
μεταξένιο πουλί
ακριβή μου γιορτή
δυο ζωές,σώμα ένα

Η εποχή των ανέμων
έχει αλλάξει καιρό
μόνο εγώ λαχταρώ
το δικό σου σημάδι

Της φυγής σου το χάδι
αγκαλιά το κρατώ
πεινασμένο μωρό
με ξυπνάει κάθε βράδυ

Τον καιρό των ανέμων
σ’αγαπούσα πολύ
και κανείς μη σου πει
πως δεν ήσουν για μένα

Της ψυχής μου γαλάζιο
μεταξένιο πουλί
ακριβή μου γιορτή
δυο ζωές,σώμα ένα

Τον καιρό των ανέμων
σ’είχε φέρει η σιωπη
και κανείς δεν μπορεί
να σε πάρει από μένα..

Στίχοι-μουσική:Γιώργος Ανδρέου
Ερμηνεία:Χρήστος Θηβαίος



ΥΓ:Που θα πάει..;Θα έρθει η επόμενη Κυριακή..
(για τον Τ.)




4 σχόλια:

tsouxtra είπε...

Υπομονή!!

Ανώνυμος είπε...

Υπο -μενω , ούτε Υπο ούτε Μένω , προ χωρώ .
o Υπο-λογιστης (sub-accountant)

tsouxtra είπε...

Ο sub accountant με αποστόμωσε...

kat είπε...

symfwnw me ton sub-accountant alla oson afora to Thivaio tha ypo-menw ligo akomh!!