Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Μήπως αλλάζουν τα πράγματα κάποια στιγμή τελικά??????

Δεν ξέρω γιατί μας πάνε όλα καλά τον τελευταίο καιρό... Για ολες μας..

Κάποιος μας το χρωστούσε?? Ήρθε επιτέλους ο καιρός να πάρουμε μια βαθιά ανάσα και να βουτήξουμε σε κάτι τόσο όμορφο που παράλληλα μας φοβίζει????
Η αλήθεια είναι πως είμαστε καλά και προσπαθούμε, ποσπαθούμε για αυτό που έχουμε ανάγκη και χρειαζόμαστε στην τελική....

Μου αρέσει πάρα πολύ να είμαστε όλες μας χαρούμενες και να μην μιζεριάζουμε,να βγαίνουμε,να γελάμε,να κοιτάμε το μέλλον μας και να σβήνουμε σιγά σιγά τις σκιές του παρελθόντος, σκιές που μας κυνηγούσαν καιρό τώρα αλλά θα τα καταφέρουμε να ξεφύγουμε ,δεν θα μας ξαναπιάσουν γιατί τώρα πια τρέχουμε πιο γρήγορα από αυτές.........

Σας φιλώ γλυκά γλυκά, αξιολάτρευτα προβληματάκια μου......

2 σχόλια:

tsouxtra είπε...

Μα τι γλύκα, τι γλύκα!!! Δηλαδή έχω πάθει ζάχαρο!!! Ε, παιδιά, σημειώστε τη μέρα σας παρακαλώ πολύ!!
"Σας φιλώ γλυκά γλυκά, αξιολάτρευτα προβληματάκια μου......"
Παναγία μου... Ξορκήστηκε το παιδί επιτέλους!!!!
:-ρ

kat είπε...

Σαν εισαγωγή απὀ Heroes είναι!!!χαχαχαχα!!!