Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Ψηλά..!


"Ακόμη κι αν τα πράγματα δεν έρχονται έτσι ακριβώς όπως τα θέλεις, σημασία έχει να σηκώνεις ψηλά το κεφάλι και να προχωράς..!"
Αυτή είναι μία φράση που κοντά ένα χρόνο με συντροφεύει. Να προχωράς μπροστά. Μόνο μπροστά! Γιατί όσο κι αν το θέλεις, ο χρόνος ποτέ δε γυρίζει πίσω..
Ένοιωσα πολλές φορές την απόρριψη. Ακόμη κι αν δε μου φαίνεται, την έχω ζήσει μέχρι το κόκαλο. Πονάει ξέρεις η απόρριψη. Από μικρή θυμάμαι δεν ήμουν τίποτε το ιδιαίτερο. Μέτρια μαθήτρια, ήσυχο παιδί, όχι ιδιαίτερα αστεία, συγκαταβατική και λίγο εγωίστρια. Ποτέ δε με διάλεγαν για τίποτα. Πότε δεν ήμουν η αγαπημένη κανενός δασκάλου. Δεν ήμουν καλή σε κανένα άθλημα και, πέρα από ένα κυνήγι χαμένου θησαυρού, δεν είχα κερδίσει κανένα βραβείο. Αλλά είχα συμβιβαστεί με όλα αυτά. Ποτέ δε μου έδωσε κανένας την εντύπωση ότι ήμουν καλή με κάτι. Δεν έτρεφα ποτέ ψεύτικες ελπίδες. Και προχωρούσα. Με κάποια αναπόφευκτα σκαμπανεβάσματα κάποιες στιγμές, αλλά πάντα προχωρούσα. Και τη ζωή μου, μόνη μου την έφτιαξα. Δε τη χρωστάω σε κανέναν. Χρωστάω αρκετά πράγματα στους 2-3 ανθρώπους που μου στάθηκαν πραγματικά, αλλά το ότι έχω καταφέρει να είμαι δε το οφείλω πουθενά. Και δε θέλω κανείς να μου δίνει ελπίδες. Ούτε να μου λέει λόγια που να μου χαϊδεύουν τ' αυτιά. Τα σιχάθηκα αυτά. Δε τα θέλω. Θέλω μόνο αλήθειες. Αλήθειες για μένα, για σένα.. για τη ζωή, για το σήμερα.. Γιατί αύριο δεν υπάρχει. Μη μου μιλάς για το αύριο. Δε θέλω να ξέρω.. Ούτε εσύ ξέρεις.. Ψηλά το κεφάλι και προχωράω! Ούτως ή άλλος κανείς δε με διαλέγει για τίποτα.. μόνη μου επιλέγω.. Παίρνω τη ζωή στα χέρια μου! Καιρός ήταν δε νομίζεις;

Για τις διαδυκτιακές φίλες μου,
Πρωτόπλαστη και meggie..

16 σχόλια:

xara είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
tsouxtra είπε...

xara μου, όλο αυτό, είναι για μένα. Είναι ένα λιγάκι εγωιστικό ποστ.. Για το πως βλέπω κάποια πράγματα. Μπορώ να είμαι καλή φίλη, καλή Ακέλα, καλή στη δουλειά μου, αλλά μαθαίνω να μη περιμένω κάποιος να μου τα αναγνωρίζει..

Θάλασσα ακόμη δεν έχω πάει. Αλλά ακόμη κι αν πήγαινα, μπορείς πολύ εύκολα να μου ζητήσεις να μη το κάνω κι εγώ δε θα το 'κανα!

Όσο για τη Σοφία.. αυτή παίρνει ληγμένες αντιβιώσεις γι' αυτό είναι συνέχεια έτσι!!!χοχοχο..

Είμαι χαρούμενη! Για πολλούς λόγους! Και θα συνεχίσω να είμαι! Ακόμη κι αν καμιά φορά δε φαίνεται!!

Φιλιά καλή μου!

xara είπε...

Αν το βλέπεις έτσι χαίρομαι και καλά κάνεις, συμφωνώ.

ΥΓ: Δεν θα ζητούσα από κανέναν να μην πάει κάπου ή να αλλάξει τα σχέδια του. :):):)

φιλιά

Unknown είπε...

Αυτό που θα σου περιγράψω τώρα, πολύ πιθανόν, να μην το πιστέψεις.
Κι εγώ, ολίγον τι ζορίστηκα.

Όταν ήρθες στη Μέγκυ και σου είπα πως σε ξέχασα αλλά θα σε βρω ξανά, ήρθα εδώ και είδα πως είχε να γίνει ανάρτηση από 12/3. Είπα, δεν είναι εδώ, κάπου αλλού μπορεί να γράφει.
Σήμερα, πριν λίγο, κάνοντας βόλτα σε blogs έπεσα πάνω σε μία άλλη tsouxtra in black νομίζω, πηγαίνω εκεί ελπίζοντας πως είναι το νέο σου σπίτι, καταλαβαίνω πως δεν είναι έτσι από τα στοιχεία του προφίλ των δύο μπλογκ και "πέφτω" σε ολοκαίνουργια ανάρτησή σου και ... μάλιστα για μένα, την διαδυκτιακή σου φίλη(!!!) και την Εύα.
Μη με θεωρήσεις υπερβολική αλλά και από το κείμενό σου, ήταν σαν να ... με φώναξες. (εγώ έτσι το ένιωσα, κι έτσι το λέω).

Ήρθα και θα μείνω να σε κοιτάω να προχωράς με ψηλά το κεφάλι. Πολύ ψηλά ακριβώς γιατί δεν σου κάνανε τη χάρη να σε ... διαλέγουν. Δεν άφησαν άλλη επιλογή λοιπόν. Πρέπει να διαλέγεις εσύ και μόνον ΕΣΥ.

Είμαι μαζί σου.

tsouxtra είπε...

meggie μου το πιστεύω αλήθεια! Αυτό που νοιώθουμε είναι πάντα δυνατότερο από αυτό που βλέπουμε..
Είχα πάρα πολύ καιρό να γράψω.. Εχασα τις λέξεις πολύ περισσότερο απ' όσο η Πρωτόπλαστη! Ευελπιστώ όμως να τις ξαναβρώ στη πορεία!
Εδώ λοιπόν, μαζί σας, θα προχωράμε μπροστά με ψηλά το κεφάλι! Πάντα ψηλά!
Πολλά φιλιά και καλό σου ξημέρωμα!

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Τσούχτρα μου, αυτό το "τίποτα ιδιαίτερο" δεν το δέχομαι...Πόσω μάλλον από έναν άνθρωπο που βγάζει την αλήθεια του και την πετάει πρωτίστως στον καθρέφτη του (αυτό δεν κάνουν οι λέξεις;). Στο δικό μου σύμπαν, αυτό θα πει "ιδιαιτερότητα" η αναγνώριση-αποδοχή της αλήθειας σου, της όποιας αλήθειας. Και χαίρομαι αφάνταστα όταν βλέπω ανθρώπους να παραδέχονται ωμά την οπτική τους. Χαίρομαι για 'σένα, που βλέπεις, που ψάχνεις, που ξέρεις.

...Καλύτερα να διαλέγεις παρά να σε διαλέγουν...Εγγύηση!

Η ζωή στα χέρια σου, αυτό είναι ευτυχία!

Ούτως ή άλλως: "Αυτή είναι η δική σου ζωή", που λέει κι ο Φάμελλος...!
"Κι άσε το αύριο για αύριο" (που λέει κι η Αρλέτα!).

Σ'ευχαριστώ για την αφιέρωση...!

Φιλιά πολλά!
Καλό ξημέρωμα γλυκιά μου τσούχτρα!

Ναύτης είπε...

διαλέγω
διαλέγεις
διαλέγουμε
διαλέγουν
τι σημασία έχει ποιος;
στ' αλήθεια δεν καταλαβαίνω...
κι έπειτα
ζωη αν έχω άδεια, αδειανα ειναι τα χέρια μου
κι ας την κρατάω...
θέλει κανεις τίτλους χωρις υπόσταση;
καλύτερα να καίγεσαι
παρα να αργοσβύνεις...
τα σημάδια μου είναι τα μόνα που κρατάω με περηφάνια

Φιλικα
ο Ναύτης

tsouxtra είπε...

Και πολύ καλά κάνεις Ναύτη!
Να τα κρατάς πάντα με υπερηφάνια!

Καλώς μας ήρθες!

Ανώνυμος είπε...

Λες: "Και τη ζωή μου, μόνη μου την έφτιαξα. Δε τη χρωστάω σε κανέναν. Μόνη μου επιλέγω.. Παίρνω τη ζωή στα χέρια μου!" κι όμως πιστεύεις πως δεν είσαι τίποτα ιδιαίτερο? Η μετριοφροσύνη στα όριο του οξύμωρου τσούχτρα μου! Εμένα πάντως με έκανες να νιώσω, σαν άνθρωπος, λίγο πιο δυνατός, και σ΄ευχαριστώ! Να είσαι καλά και να γράφεις συχνότερα...

cel είπε...

....

tsouxtra είπε...

Ανώνυμε χαίρομαι που σε έκανα να νοιώσεις έτσι ειλικρινά! Η μετριοφροσύνη μου έχεις δίκιο, καμιά φορά αγγίζει τα όρια του οξύμωρου..!

Θα προσπαθήσω να γράφω συχνότερα, εαν και τώρα τελευταία δυσκολεύομαι λιγάκι με τις λέξεις!

Ευχαριστώ που πέρασες!

tsouxtra είπε...

cel
??????

k είπε...

προσωπικά βρίσκω το μέτριο υπέροχο!τι να το κανεις το τελειο ή το χειριστο??το μέτριο είναι πιο συναρπαστικό αλλά και πιο καθησυχαστικο ταυτόχρονα!

http://fashionablylonely.blogspot.com/

to be decided είπε...

Δεν ξέρω πως νοιώθεις, μα στη θέση σου εγώ θα ήμουν υπερήφανη γιατί από τα λόγια σου φαίνεται ότι είσαι ένα άτομο με πολύ θάρρος και δύναμη. Μη σε νοιάζει η γνώμη των άλλων. Τον εαυτό σου πρόσεχε. :)

Unknown είπε...

tsouxtrάκι μου καλημέρα

Χμ, δεν ξέρω γιατί αλλά σε σκεφτόμουν αυτό το ΣΚ.
Όλα καλά;;

Ανώνυμος είπε...

Η φιλοσοφία του keep walking ότι και να συμβεί, είναι το καλύτερο για τη ζωή μας.