Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Αναμνήσεις



Η βδομάδα που μας πέρασε, ήταν βδομάδα αναμνήσεων. Πόσα πράγματα που είχαμε θαμμένα θυμηθήκαμε! Πήγαμε στο λύκειο με την Κατ. Τριγυρνούσαμε στον τόπο που απεχθανόμασταν τόσο εκείνα τα χρόνια και μ’ έπιασε μια νοσταλγία απίστευτη! Ζωντάνεψαν τόσες εικόνες που νόμιζα πως είχα ξεχάσει. Αθάνατα μαθητικά χρόνια ρε μάγκα! Μετά κατά τύχη έπεσα σε παλιούς συμμαθητές. Είδα καθηγητές. Λες και ήταν όλοι συντονισμένοι αυτή τη βδομάδα! Ακόμη και στη Θεσσαλονίκη πάνω σε καθηγήτρια μου έπεσα! Και το αποκορύφωμα: το χθεσινό βράδυ! Και τι δεν είπαμε! Και τι δε θυμηθήκαμε! Και γελάσαμε… Πω, πω… Η καλύτερή μου! Είχαμε και αρκετό καιρό να βρεθούμε οι 4 μας. Μπορεί και η τελευταία φορά να ήταν στη Σαμοθράκη… Καλέ στη Σαμοθράκη ήταν;;;; Τραγωδία… Είχα πάρα μα πάρα πολύ καιρό να περάσω τόσο καλά! Και μάλιστα να το διασκεδάσω τόσο ανατρέχοντας στο παρελθόν. Και τα καλύτερα έρχονται. Μου δώσατε πολύ δύναμη χθες. Σας ευχαριστώ που είστε οι αναμνήσεις μου…

5 σχόλια:

tsouxtra είπε...

Τελικά Κατ, η δική σου ιδέα ήταν καλύτερη!

Ανώνυμος είπε...

ενταξει λοιπον το παραδεχομαι οτι εγω φταιω που δεν βρεθηκαμε πιο νωρις οι 4 μας.Συγνωμη ρε παιδια αλλα με συνεπηρε ο ερωτας παναθεμα τον.Τι να κανω;Δεν θα το ξανα κανω το υποσχομαι.Αντε και την επομενη φορα στα μπουζουκια....Χαρουλα

kat είπε...

Για να επανορθώσεις κοπελιά θα μας φιλοξενήσεις στας όμορφας Σέρρας το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο!Και όσον αφορά τα μπουζούκια.. βολευόμαστε και με το "ΤΑΜΑΜ"!!!

tsouxtra είπε...

Ω ναιαιαιαιαιαιαι!!!! Πολύ καλή η πρόταση της Κατ! ΤΑΜΑΑΑΑΑΑΜ!

Ανώνυμος είπε...

Βλαμένη Κατ τώρα το είδα αυτό....Χαζή δεν φταίω εγω που δεν ήρθατε..Θα στα χώσω από κοντά γιατί τώρα δεν προλαβαίνω Ζωοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοον