Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

Τι θα ψηφίσω


ΕΦΦΕ aka Ένωση Φραπεδοφόρων Φοιτητών Ελλάδος. Σε δυο μηνάκια πάυω να είμαι φοιτητής αλλά μέχρι να παύσω, ορίστε η πρότασή μου για τις εκλογές. Εκτυπώστε το παρακάτω και δώστε το όπου και σε όποιους θέλετε. Ας το βάλουμε όλοι μέσα στο φάκελο και στην κάλπη και ας αναρωτιούνται ποιο είναι το νέο κόμμα, με σήμα το Γάιδαρο. Μερικές προτάσεις να γράψουμε από την πίσω πλευρά

ΕΦΦΕ: Είμαστε οι πρώτοι μετά από τους καλύτερους.
Δεν καίμε δάση, καίμε μυαλά.
Όσο μας χτυπάτε, φουσκώνουμε.
Εμείς είμαστε γαϊδούρια και το δείχνουμε.
Είμαστε ΕΦΦΕτζήδες και γουστάρουμε.


Η συνέχεια δική σας. Εγώ θα την κάνω την μαλακία.

5 σχόλια:

toolman είπε...

εγώ θα ψηφίσω τον βεργή φίλε μου!

υ.γ. θα τα δώσω τα χαιρετίσματα!

LoRD_D2 είπε...

Akoma edw eisai???

Ανώνυμος είπε...

Kalo alla psifodeltia exoume polla...

Kanenan upopsifeio den blepw.

Lew na balw loipon kai stis bouleutikes

lordos είπε...

Kalo alla psifodeltia exoume polla...

Kanenan upopsifeio den blepw.

Lew na balw loipon kai stis bouleutikes

LoRD_D2 είπε...

Lordo, pneumatiko mou tekno, dwse kai swse