Σάββατο 3 Μαρτίου 2007

" Φίλος ή Εχθρός"

Άνθρωποι είμαστε,λογικό, και ως γνωστόν θέλουμε κι έχουμε φίλους.Φίλους τους οποίους πολλές φορές δεν τους δίνουμε και τη σημασία που πρέπει,δεν τους δίνουμε την αξία που με τόση λαχτάρα περιμένουν και ανυπομονούν να την εκφράσουμε.(Σημείο 1ο).
Γιατί?Γιατί δεν τους δίνουμε κάθε φορά αυτό που μας ζητάνε?Αυτό που θέλουμε να τους δώσουμε γιατί αυτό θέλουμε κι εμείς, μόνο που το καταλαβαίνουμε αργά,πιο αργά από ότι θα έπρεπε μιας και είναι φίλοι μας.Αλλά ο φίλος δεν θυμώνει, δεν κρατάει κακία.Ο φίλος θα είναι εκεί, θα μας περιμένει και θα μας αγκαλιάσει πριν του το ζητήσουμε.Αυτός είναι φίλος?Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναλύσω αν αξίζει ή όχι , αυτό είναι δύσκολο και υποκειμενικό.
Είμαστε λίγο εγωιστές,μήπως είμαστε και εγωκεντρικοί,αυταρχικοί σε πολλά που δεν θα έπρεπε,απόλυτοι,ναι ναι απόλυτοι αυτό είναι , ναι ναι το βρήκα.Γιατί?
Τι κάνετε κάθε μέρα, συνέχεια?Μήπως δεν δίνετε μεγάλη σημασία σε αυτά που κάνετε?Συζητάτε!!!!Αυτό κάνετε και πολύ καλά το κάνετε.Με τους φίλους σας συζητάτε και πάλι δεν το κάνετε όπως αρμόζει !!Λέω εγώ τώρα.
Πολλές φορές με το φιλαράκι σας μιλάτε και περιμένετε , απλά περιμένετε την ερώτηση που θέλετε "Τι έχεις?Δεν φαίνεσαι καλά."Κάνετε λάθος που περιμένετε την ερωτησούλα που θα σας κάνει να πείτε αυτό που σας ενόχλησε.(Σημείο 2ο = Σημείο 1ο)(Είστε ίδιοι,στην ίδια μοίρα σε διαφορετικό χρόνο)Μεγάλο λάθος.Ο φίλος μπορεί να ακούσει τα πάντα, να δεχθεί τα πάντα και να κάνει τα πάντα για εσάς, αλλά εσείς περιμένετε.
Αφού κάνετε την εισαγωγή σας θα αρχίσει το φιλαράκι σας να συμμετέχει δυναμικά δίνοντας σας συμβουλές προσπαθώντας να σας ηρεμήσει με λογάκια που θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα από πριν.Την δέχεστε την συμπαράσταση του,τον ευχαριστείτε και πιθανόν να τον αγκαλιάσετε.
Τι θα κάνατε όμως αν δεν σας έλεγε πράγματα που δεν θα σας ήταν τόσο αρεστά?Θα τον ευχαριστούσατε?Θα τον αγκαλιάζατε ?Φυσικά και όχι.Θα λέγετε "Μα τι μου λέει?Συμβουλή του ζήτησα όχι να με κάνει χώμα,θα μου πει ότι έχω λάθος!"
Και πάλι κάνετε λάθος, θα σας πει ότι κάνετε και λάθος, δεν θα είναι πάντα με το μέρος σας, δεν θα ακούτε πάντα αυτά που θέλετε,αυτά που θα σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα,αυτά που θα σας "ανεβάσουν" ψυχολογικά.Θα σας πει όμως πως τα βλέπει τα πράγματα αυτός, έξω από τον χορό χωρίς να επηρεάζετε από το πως έχει η κατάσταση.Δεν είναι εχθρός,δεν θέλει το κακό σας.Σας δείχνει άλλη μια οπτική γωνία για σας, μπορεί να μην την είχατε δει , μπορεί ακόμα να μην την είχατε φανταστεί,δεν κάνετε λάθος.Πολλές φορές μέσα στον χαμό χανόμαστε κι εμείς και κάποιος πρέπει να μας τραβήξει έξω.Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως πρέπει να δεχόμαστε περισσότερα από όσα μας αρέσουν και πολλά από αυτά που δεν αφήνουμε να μας δείξουν,μήπως θα ήταν καλύτερα να χαλαρώσουμε λίγο τις σχέσεις μας με τους φίλους μας,ε?Να δεχτούμε και την κακία τους.
Δεν μπορεί να είναι όλα κακίες,ίσως να ακούγονται σαν κακίες αλλά δεν είναι, να ψάξουμε λίγο βαθύτερα?Καλά θα ήταν.Κι αν ακούμε συνέχεια τέτοια λόγια ας δούμε λίγο και εμάς,την συμπεριφορά μας,τις αντιδράσεις μας,το πως κρίνουμε τα πράγματα.
Και ρε παιδιά αν είναι όντως κακίες ε εντάξει δεν είμαστε όλοι "καλοί", μα όλοι "τέλειοι" δεν γίνεται.Τι κάνουμε τότε τους αγνοούμε, και αν συνεχίσουν τους σπάμε στο ξύλο και το θέμα λύθηκε σε χρόνο DT!!Το χάρισμα που έχουμε να επικοινωνούμε για να λύνουμε τις διαφορές μας είναι ότι καλύτερο μπορούσε να μας τύχει, αλλά εμείς τι κάνουμε?Θάβουμε ,κλαψουρίζουμε και παραπονιόμαστε διαρκώς μέχρι να μας πει κάποιος STOP, και τότε πάλι κάποιος θα γίνει κακός.Ε άντε και γαμηθείτε στο φινάλε, μάθετε τι θέλετε και μην ρίχνετε το φταίξιμο σε άλλους, μόνο τις εύκολες λύσεις βλέπετε.Δεν ζεις μόνος σου, είμαι κι εγώ εδώ και σου φωνάζω, κοίτα με, μίλα μου όποτε θέλεις,πες μου ότι θέλεις.Μόνο μην με απομακρύνεις από σένα, αν θέλω φεύγω και μόνος μου, αλλά δεν θέλω.


1 σχόλιο:

tsouxtra είπε...

Δε ξέρω τι σ' έκανε να γράψεις το συγκεκριμένο post. Οι φιλίες είναι τόσο απλές και θέλουμε και τις κάνουμε πολύπλοκες. Τις σχέσεις γενικότερα. Είμαι πάρα μα πάρα πολύ ευτυχισμένη με τους φίλους μου και σ' ευχαριστώ που μου το θύμισες! Είναι ήρωες γιατί αντέχουν την γκρίνια μου 24 ώρες το 24ωρο! Να 'σαι καλά φίλε!